lördag 22 april 2017

NOT THE WEDDINGDRESS


En sånhän testklänning fick jag prova på påsken! Den är alltså gjord enligt mina mått men i lakanstyg, haha. Den här satt nog ganska löst så vi måste kolla ännu lite mina mått att ifall det ändå var för stort runt brösten och midjan. Det var ganska skoj att prova den här! Lite få känna hur min klänning kommer att bli, men det här är bara en testversion, den kommer ju nog inte bli så här. Milla sydde den där blåa nedredelen också bara för att få längd i den. I verklighet kommer ju nedredelen bli mer utåt och ge mera effekten av en mermaiddress. Det som blir intressant är hur jag ska gå på wc, haha. Vi måste se ifall jag kan dra upp klänningen eller ifall jag ändå hamnar klä av mig den varje gång. Svårt att säga ännu, för det beror helt på hur spänd den blir vid låren och hur högt ifrån själva mermaid-delen ska börja.

Nu hade jag även en underklänning under, men får se ifall jag ändå kan vara utan den. Den hjälper ju såklart att stöda och då syns inget jag har under, men får se sen närmare hur det blir. Nu väntar jag med spänning på att få prova klänningen i rätt tyget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.