söndag 14 maj 2017

RESULTAT !

Här kommer de! Mina resultat från när vi började, tills nu. Resan har gått fort och det är inget som jag behöver fundera desto mera på, utan det är min vardag och jag har fått bra förändringar i mina hälsovanor. Det är en livsstilsförändring, fast kanske inte en så stor förändring för mig utan mera en livstilsförbättring.

Vikt: tappat 6 kg sedan 29.10.2016 (tyvärr vet jag inte hur mycket fett och muskler jag har i kroppen, det har säkert hänt en större förändring där)


Tyvärr kan jag inte jämföra mina resultat från 29.10.16-18.3.2017 för de första gångerna jag tog måtten så tog jag dem så som jag alltid brukat, men efter nyåret fick vi veta av vår PT hur vi skulle mäta och vilka mått vi skulle ta, så jag har inte tagit måtten på alla samma ställen då och nu. Men bilder har jag som jag kan jämföra och se skillnaden. De här bilderna har jag redan visat här på bloggen, men nu lade jag ännu efter den sista bilden som är från igår. Fast jag inte har tappat mycket kilon eller ens centimeter, så ser man ju nog tydligt att jag blivit fastare på många ställen. Därför är nog bilder superbra att ha för att kunna se sina resultat!


Men vad har hänt på två månader då? Det har nog hänt lite på två månader och de resultaten kan jag dela med mig här.

vikt - 2 kg
bröst - 3 ½ cm
midjan - 2 cm

Sedan har någon cm ändrat på armar, lår och höft, men inte så stora skillnader på två månader.


Men jag låter bilderna berätta mera, för som jag skrev så har det hänt mycket men inte så mycket i vikten eller ens i måtten, för det är mycket som bara har blivit spändare och så har jag fått mera muskler. Jag är i varje fall väldigt nöjd och stolt över mina resultat och hoppas såklart att det ännu sker lite synliga resultat i kroppen här och där, får hoppas att det fortsätter lika bra som nu. Men just nu kan jag nog ärligt säga att jag känner mig snygg och bra i min kropp att jag kan säga att jag är nog i skick för sommaren 2017! Kesäkunto 2017 saavutettu! 😉



2 kommentarer:

  1. Anonym19:38

    Wow!�� Super bra jobbat�� o roligt att du har tagit bilder från alla håll från början också så man faktist ser resultaten o förändringarna, ryggen speciellt ser man ju super stor förändring på �� måst nog säga att jag tycker du har en perfekt kropp! ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för en så fin kommentar! :) Jätte snällt skrivet, jag uppskattar det väldigt mycket! :)

      Radera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.