torsdag 25 maj 2017

SNAPCHATS


På fredagen hade jag en annorlunda arbetsdag, då jag fick åka med till Stafettkarnevalen med Kvaba. Det var helt superskoj att vara med uppleva det. Jag hade alltså ansvar över hejarklacken och var där med dem och hejade på våra löpare. Vi råkade också ha superbra tur med vädret då det råkade bli en av de varmaste och finaste dagarna hittills i maj. Jag brände mig dessutom, jag som aldrig bränner mig i Finland. Får bara försöka få bort alla mina fula solränder före bröllopet... Men fick mycket färg i ansiktet, vilket är iaf en positiv sak!


Det gick bra för Kvaba och en guldmedalj fick vi. Hejarklacken fick också mycket uppmärksamhet och fast vi inte var många så var det många som kom och fotade och intervjuade dem.

På lördagen hade jag klassträff som några elevers föräldrar ordnade. Vi fick också njuta av fint väder uppe på telegrafberget vid Hamars. Har varit där någon gång som tonåring tror jag, men minns nog inte alls. Det var jätte fint där och supervarmt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.