torsdag 21 september 2017

NEW WALLPAPER IN THE BEDROOM


Så här såg tapeten ut i vårt sovrum tidigare. Helt fin tapet nog, men inte riktigt vår stil och jag ville ha bröllopsfoton i sovrummet ovanom sängen och på figurtapet passar inga tavlor. Så äntligen fick vi tapetserat om i sovrummet och så här blev det:


Det blev istället en ljusgrå tapet, fast jag först hade tänkt mig en vit med ljust mönster. Men när vi ändå ville ha tavlorna där, så passade det bättre med en enkel tapet.


Tavlorna ger också mera färg i sovrummet. Nu vill jag bara byta gardiner och köpa några nya dynor till. Jag skulle gärna vilja ha ljusrosa gardiner och dynor med samma färg, lite liknande som min bukett på bilderna. För vi har så mycket grått och vitt i sovrummet nu att jag vill nog ha lite färg dit.


En ny lampa skulle jag också vilja ha och dessutom borde den flyttas lite mera mot mitten av sängen. Men jag vet inte riktigt ännu hurdan lampa, så det får vi vänta med. Kanske en puderrosa fjäderlampa, hmm....


Vi har nog faktiskt mycket grått i vårt hem, men det är en av mina favoritfärger när det kommer till inredning. Samma sak med vit nog. Jag tycker om att ha hemmet ganska neutralt och så kan man piffa upp det med färger på gardiner, dynor, filtar, mattor och tavlor.


Jag är nog jätte nöjd över tavlorna! Färgglada, somriga och ett härligt minne från vår fina dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.