onsdag 13 september 2017

SMALL CHANGES MAKE BIG DIFFERENCE


Jag är nog fortfarande så kär i vår turkosa vägg. Speciellt när det kommer mycket naturljus utifrån, så ser det så fräscht ut. Ännu skulle jag vilja köpa en massa nya dynor till soffan som passar med nya väggen.

Nu har vi kommit igång med de där renoveringarna jag skrivit om tidigare. Nu har vi vardagsrumsväggen och badrumstaket målat. Nästa veckoslut ska vi riva tapet i köket och sovrummet och hoppeligen tapetsera om. Vi får lite hjälp av några vänner och vi bjuder mat och bastu som tack åt dem. Dessutom har vi börjat ta reda på varifrån och för hur mycket skulle vi få spegelskåp till tamburen, så hoppeligen passar de in i vår budget och vi får dem fixade också nu i närframtiden.

Ännu vill jag ha lite nya möbler iaf och måla köksbordet, men möbler har jag inte hittat sådana jag vill ha och köksbordet får vänta tillsvidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.