fredag 9 februari 2018

BDAYPARTY WITH THE GANG


Förra veckoslutet firade vi två födelsedagsbarn och lite inflyttningsfest också. Två av Pukefest-gänget har födelsedag i februari och de ville ordna fest tillsammans. Vi har inte festat Pukefest-gänget tillsammans senast på min födelsedag i november, så det var på tiden igen att ordna fest tillsammans.


Jag hade mina nya byxor jag hittade från julrean, som jag är sååå kär i! De är så snygga och sköna! Det är också alltid lika roligt att få klä upp sig för fest. Jag går ju alltid i flera veckor och funderar på festoutfits, hihih.


Vi måste såklart ta en ny "Charlies angels" bild med Nea och Sanna, men nu hittar jag ingenstans den gamla vi har från tonåren så vi kunde jämföra. Hahah, men kul att tänka ändå att vi har en ungefär likadan bild från över 10 år sedan.


Diamondsquad 💎



Och såklart en suddig gruppbild! Vi har nog ett så roligt gäng tillsammans och varje gång vi är tillsammans så har vi så roligt att vi får flera roliga och knasiga minnen som vi kan skratta åt länge..! Så här rolig kväll har jag inte haft på länge! Jag dansade närmare 5km på dansgolvet, enligt min telefon. Att få ha så här fina vänner är nog guldvärt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.