fredag 9 februari 2018

COFFEE


Vi har varit ofta på kaffe med Sofia till Roberts coffee. Det har blivit nya kaffestället för mig, dit vi går varje gång vi går på kaffe med Sofia.


Oftast dricker jag nog vanligt kaffe, men förra gången drack jag en cappuchino. Jag tycker det är roligt att gå på kaffe och träffas på det sättet och inte alltid bara komma hem till varandra. Det är ändå på ett annat sätt mysigt att sitta på ett café. Fast senast vi satt där pratade vi ganska mycket om privata grejer och fick lite viska med varandra, men ändå lika skoj för det.


Jag och Sofia har känt varandra nu i ett år och jag har blivit så otroligt nära vän med henne. Det händer mig väldigt sällan att jag så här fort kan bli så nära vän med någon ny. Vi har så mycket gemensamt och liknande tankar och funderingar om livet, men ändå lite olika så det är intressant att diskutera och lära sig av henne.

Vi trivs så mycket att umgås på tumis men också tillsammans med våra män, då de ändå är barndomskompisar. Vi har alltid lika roligt och mysigt när vi är hemma hos dem! Jag är så tacksam för en så fin vän som Sofia.❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.